Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Biuro GT – Jak zbiorczo ustawić parametry archiwizacji w podmiotach klientów biura rachunkowego?
Ostatnia modyfikacja: 18.01.2022
Kategoria: Archiwizacja, Operacje zbiorcze, Parametry
W celu zbiorczego ustawienia parametrów archiwizacji w podmiotach klientów biura rachunkowego należy:
1. Wejść do modułu Panel klienta i wybrać opcję Ustawianie parametrów, wydruków i słowników.
2. W oknie, które się wyświetli zaznaczyć Parametry archiwizacji i przejść Dalej.
3. Zaznaczyć klientów, którym zostaną ustawione parametry archiwizacji i przejść Dalej.
4. Wprowadzić parametry archiwizacji, które zostaną ustawione w zaznaczonych wcześniej podmiotach. Kliknięcie przycisku Dalej rozpocznie ustawianie tych parametrów.
Temat należy do zbioru zagadnień e-Pomocy dotyczących operacji zbiorczych dostępnych w programie Biuro GT.