Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Biuro GT – Co zrobić w przypadku komunikatu "Wybrany użytkownik nie znajduje się w bazie danych podmiotu" podczas zbiorczego naliczania deklaracji skarbowej lub JPK?

Ostatnia modyfikacja: 20.02.2024

Program: Biuro GT, InsERT GT

Kategoria: Deklaracje skarbowe i JPK, Pomoc techniczna

W przypadku wystąpienia komunikatu "Wybrany użytkownik nie znajduje się w bazie danych podmiotu" podczas zbiorczego naliczania deklaracji skarbowych lub plików JPK należy:

1. Z górnego menu programu wybrać PodmiotZmień użytkownika.


2. Zalogować się na konto Szefa w programie Biuro GT.


​3. Zaznaczyć użytkownika, który będzie zbiorczo generować deklaracje i kliknąć Popraw.


4. W oknie, które zostanie wyświetlone zaznaczyć opcję Operacje na podmiotach jako Szef. Zmiany zapisać przyciskiem OK.

Po tym ustawieniu można z powrotem zalogować się na właściwego użytkownika i ponowić próbę zbiorczego naliczenia deklaracji/JPK. Operację tę można wykonać również bezpośrednio z konta Szefa.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki