e-Pomoc techniczna
Biuro GT – Co zrobić w przypadku komunikatu "Wybrany użytkownik nie znajduje się w bazie danych podmiotu" podczas zbiorczego naliczania deklaracji skarbowej lub JPK?
Kategoria: Deklaracje skarbowe i JPK, Pomoc techniczna
W przypadku wystąpienia komunikatu "Wybrany użytkownik nie znajduje się w bazie danych podmiotu" podczas zbiorczego naliczania deklaracji skarbowych lub plików JPK należy:
1. Z górnego menu programu wybrać Podmiot – Zmień użytkownika.
2. Zalogować się na konto Szefa w programie Biuro GT.
3. Zaznaczyć użytkownika, który będzie zbiorczo generować deklaracje i kliknąć Popraw.
4. W oknie, które zostanie wyświetlone zaznaczyć opcję Operacje na podmiotach jako Szef. Zmiany zapisać przyciskiem OK.
Po tym ustawieniu można z powrotem zalogować się na właściwego użytkownika i ponowić próbę zbiorczego naliczenia deklaracji/JPK. Operację tę można wykonać również bezpośrednio z konta Szefa.