Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak zresetować połączenie programu z kontem InsERT?

Ostatnia modyfikacja: 12.07.2024

Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Konfiguracja, Konto InsERT

Zresetowanie połączenia programu z Kontem InsERT może okazać się niezbędne w sytuacji, w której występują problemy z usługami dostępnymi online. W tym celu należy:

1. Przejść do konfiguracji Licencji – kliknąć trzy kreski znajdujące się w prawym górnym rogu programu, następnie na zakładce Ustawienia przejść do Zarządzania licencjami (zdjęcie 1) rozwijanego menu lub przejść do modułu Konfiguracja – Licencje (zdjęcie 2).

zdjęcie 1

 

zdjęcie 2

 

2. W sekcji Konto InsERT wybrać przycisk Odłącz.


3. Wybrać w sekcji Konto InsERT przycisk Podłącz.


4. Wypełnić dane logowania do Konta InsERT. 

Po uzupełnieniu danych i poprawnym logowaniu aplikacja ponownie pobierze dane licencyjne i odświeży połączenie.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki