Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Jak dodać zamówienie od klienta?

Ostatnia modyfikacja: 03.07.2024

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Dokumenty, Zamówienia

​Dokument zamówienia przypomina formularz faktury VAT sprzedaży. Należy jednak zwrócić uwagę na pola znajdujące się w sekcji Podstawowe. Aby dodać zamówienie od klienta, należy:

1. Przejść do modułu Handel – Zamówienia.


2. Wybrać z górnego menu Dodaj – Zamówienie od klienta.


3. Uzupełnić dane nagłówkowe wystawianego dokumentu oraz podać informacje dotyczące wprowadzonego asortymentu. W dolnej części dokumentu system wyświetli informację o stanie rozrachunków ze wskazanym klientem. Po uzupełnieniu danych wybrać Zapisz.


Zamówienie od klienta może zostać zrealizowana jako: 

  • dokument sprzedaży,

  • wydania magazynowego, 

  • rozchodu wewnętrznego. 

Może być również zrealizowany bez dokumentu (np. wówczas, gdy użytkownik realizuje zamówienie poza systemem – np. na kasie fiskalnej).

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki