Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak dodać stopień realizacji działań?

Ostatnia modyfikacja: 19.08.2024

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Działania, Konfiguracja

​Moduł Działania umożliwia planowanie i rejestrowanie w systemie różnych zdarzeń. Wśród nich są m.in.: Spotkania, Zadania, Telefony, Listy itp. To od użytkownika zależy, co określi mianem Spotkania i czym będzie różniło się od Zadania, bowiem granica między tymi pojęciami jest płynna. Zadaniem programu Gestor nexo jest umożliwienie jak najbardziej precyzyjnego zapisu wszystkich informacji związanych z wybranymi Działaniami. Dostosowanie ich do własnych potrzeb ułatwia m.in. Słownik rodzajów działań. Do każdego Działania można zdefiniować dodatkowe akcje (seryjne wystawienie dokumentów, zbiorcza wysyłka e-maili i wiadomości SMS).

Gestor nexo umożliwia tworzenie Stopni realizacji działań. Aby to zrobić, należy w lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Stopnie realizacji działań, wejść w wyszukany moduł i kliknąć górne menu Dodaj.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki