e-Pomoc techniczna
Scenariusze pracy w programie Gestor nexo – Branża Hotelarska – Część V – Generowanie wiadomości zbiorczej do zestawu klientów. Wykorzystanie autotekstów i wysyłka
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Na podstawie przygotowanego zestawu klientów tworzona jest wiadomość zbiorcza. W treści wiadomości użytkownik powinien wprowadzić szczegóły oferty wraz z autotekstami, które w dalszym etapie zamienią się na dane indywidualne dla każdego z odbiorców. Aby utworzyć wiadomość zbiorczą do klientów z zestawu, należy:
1. Przejść do modułu Kartoteki – Klienci na zakładkę Wszystkie zestawy klientów, zaznaczyć wybrany zestaw i wybrać opcję Utwórz z zestawu – Wiadomość zbiorczą e-mail.
2. Wskazać klientów z zestawu i przejść dalej (użytkownik może wykorzystać opcje Zaznacz/odznacz… znajdującą się nad listą).
3. Wprowadzić temat wiadomości (np. Specjalna oferta dla klientów VIP), a następnie uzupełnić treść wiadomości przy wykorzystaniu autotekstów dostępnych z prawej strony. Z uwagi na ilość autotekstów zalecane jest wykorzystanie wyszukiwarki umieszczonej nad nimi.
4. Uzupełnić informacje w podsumowaniu, a następnie kliknąć Wykonaj.