Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Scenariusze pracy w programie Gestor nexo – Branża Hotelarska Część II – Przyjmowanie zaliczek i wysyłka faktur zaliczkowych

Ostatnia modyfikacja: 20.07.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

 
 
 

​​​


Po otrzymaniu oferty wiadomością e-mail klient decyduje się na uiszczenie zaliczki w wysokości 20% wartości. Po otrzymaniu wpłaty użytkownik przetwarza ofertę w zamówienie od klienta, a następnie wystawia fakturę zaliczkową i przesyła ją e-mailem do klienta.

Aby wykonać wymienione czynności, użytkownik musi kolejno:

1. Przejść do modułu Ofertowanie  Oferty, zaznaczyć odpowiednią ofertę i z górnego menu wybrać opcję Zrealizuj jako  Zamówienie od klienta.


2. Zapisać nowy dokument, a następnie uruchomić Subiekta i przejść do modułu Handel  Zamówienia. Aby utworzyć fakturę zaliczkową, należy zaznaczyć zamówienie i wybrać opcję Zrealizuj jako  Faktura zaliczkowa cząstkowa.



3. Wprowadzić wartość zaliczki w rubryce Zaliczka brutto (użytkownik może rozdzielić zaliczkę na pozycje z faktury lub wprowadzić całą wartość do jednej pozycji, jeżeli nie przekracza ona wartości pozycji), wybrać formę płatności i zapisać dokument.


4. W oknie wydruku faktury użytkownik może wysłać wiadomość e-mail załączając do niej dokument. W tym celu należy posiadać utworzony szablon wiadomości e-mail. Jeżeli użytkownik nie używa szablonów lub preferuje wysłać ofertę w odpowiedzi na wiadomość klienta, może zapisać dokument do biblioteki załączników, a następnie dodać go do odpowiedzi.



 
 
 

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki