e-Pomoc techniczna
Jak ręcznie przypisać wymagane regulaminy po zmianie typu witryny na sklep w vendero?
Program: vendero
Kategoria: Konfiguracja
Aby sklep działał sprawnie oraz zgodnie z wszelkimi prawami konsumenta, należy posiadać odpowiednie regulaminy - procedura reklamacyjna oraz prawo do odstąpienia od umowy.
Definiowanie regulaminów to jeden z ostatnich kroków przewodnika umożliwiającego samodzielne założenie e-sklepu od początku do końca. Uruchom e-sklep w aplikacji vendero dzięki Tutoriale InsERT – przewodniki krok po kroku i zrealizuj swój cel w sieci.
Zakładając sklep, podstrony dotyczące regulaminów, czyli Procedura reklamacyjna oraz Zwrot/wymiana będą automatycznie utworzone po przejściu kreatora. Właśnie do tych stron przypisane zostaną regulaminy. Ich treść należy uzupełnić ręcznie. Można to wykonać w menu Edycja treści, w zakładce Edycja treści stron lub Personalizacja witryny, poprzez przejście na wyżej wymienione podstrony.
Jeżeli użytkownik wcześniej był administratorem wizytówki lub witryny z ofertą, a dopiero teraz uruchomiłeś swój sklep internetowy, regulaminy należy przypisać ręcznie. Akcje te można wykonać w menu Edycja treści w zakładce Strony. Wystarczy kliknąć zielony przycisk Przypisz regulaminy.
Po pojawieniu się okna edycji należy wybrać z rozwijanej listy podstrony, do których mają zostać przypisane regulaminy. Jeżeli jeszcze nie ma podstron, dla których regulaminy miałyby być widoczne, można je utworzyć, klikając w przycisk Nowa strona. Należy pamiętać, by nowo utworzona strona była wcześniej opublikowana. W przeciwnym wypadku nie będzie możliwości zobaczyć swojej strony na liście i w konsekwencji nie będzie można jej wybrać.