Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rewizor GT – Co zrobić w przypadku zdublowanych rozrachunków po dekretacji automatycznej?

Ostatnia modyfikacja: 10.05.2023

Program: InsERT GT, Rewizor GT

Kategoria: Dekretacja dokumentów, Rozrachunki

Zdublowany rozrachunek najczęściej powstaje w wyniku automatycznej dekretacji dokumentu. Przyczyną jest utworzenie nowego rozrachunku, a nie podłączanie istniejącego (przy pracy np. na jednej bazie z programem Subiekt GT). Aby to zweryfikować na dekrecie, należy spojrzeć na kolumnę S – status powiązania z rozrachunkiem, gdzie:

  • U (utworzony),
  • P (podłączony).



Jeżeli rozrachunek został zdublowany, istnieje możliwość podłączenia z poziomu okna dekretu. W tym celu należy wybrać PPM, a następnie z menu opcję Podłącz rozrachunek.



Aby zapobiec podwójnym rozrachunkom, w pierwszej kolejności należy zweryfikować Tryb wprowadzania rozrachunków, który znajduje się w module Administracja  Parametry ​ Dekrety księgowe. Aby program podłączał istniejące rozrachunki, należy wybrać opcję podłącz lub podłącz, umożliwiaj tworzenie.



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki