e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak rozpocząć pracę nad działaniem w trybie rejestrowanym?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Działania
Moduł Działania umożliwia planowanie i rejestrowanie w systemie różnych zdarzeń. Wśród nich są m.in.: Spotkania, Zadania, Telefony, Listy itp. To od użytkownika zależy, co określi mianem Spotkania i czym będzie różniło się od Zadania, bowiem granica między tymi pojęciami jest płynna. Zadaniem programu Gestor nexo jest umożliwienie jak najbardziej precyzyjnego zapisu wszystkich informacji związanych z wybranymi Działaniami. Dostosowanie ich do własnych potrzeb ułatwia m.in. Słownik rodzajów działań. Do każdego Działania można zdefiniować dodatkowe akcje (seryjne wystawienie dokumentów, zbiorcza wysyłka e-maili i wiadomości SMS).
Gestor nexo umożliwia pracę z Działaniami w Trybie rejestrowanym. Tryb rejestrowany polega na tym, że gdy użytkownik rozpocznie wykonywanie działania, system automatycznie wypełni czas rozpoczęcia zadania, czas jego trwania i czas zakończenia.
Aby to zrobić, należy przejść do modułu Działania, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Rozpocznij w trybie rejestrowanym.