Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Subiekt 123 – Jak dodać własny rejestr numeracyjny?
Ostatnia modyfikacja: 16.10.2023
Program: Subiekt 123
Kategoria: Numeracja
Program Subiekt 123 umożliwia dodanie własnych rejestrów numeracyjnych. W tym celu należy:
1. Kliknąć „zębatkę" znajdującą się w prawym górnym rogu, następnie przejść do Numeracji.
2. W sekcji numeracje kliknąć Dodaj.
3. Ustawić własne parametry numeracji.
W przypadku wybrania własnego rodzaju numeracji możliwe jest ustawienie następujących parametrów:
- [D] lub [DD] – dzień wystawienia dokumentu,
- [M] lub [MM] – miesiąc wystawienia dokumentu,
- [RR] lub [RRRR] – rok wystawienia dokumentu,
- [Numer] – kolejny numer przypisany do dokumentu.
Użycie * przed danym oznaczeniem oznacza, że po zmianie wybranej wartości części numeracji, kolejny numer będzie nadawany od początku (np. w przypadku wybrania [*MM] nastąpi to po zmianie miesiąca).
W trakcie wystawiania odpowiedniego rodzaju dokumentu będzie możliwość wyboru rejestru numeracyjnego.