Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Jak dodać status naprawy zlecenia serwisowego w programie Gestor nexo?

Ostatnia modyfikacja: 07.04.2023

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Zlecenia serwisowe

Status umożliwia określenie, czy i w jaki sposób zakończyła się naprawa. W parametrach zleceń serwisowych można zdecydować, aby określanie statusu naprawy było obowiązkowe dla zleceń zakończonych, których etap ma stan Zakończone. Aby dodać status naprawy zlecenia serwisowego, należy:

1. Przejść do konfiguracji statusów napraw.


2. Wybrać z górnego menu opcję Dodaj.


3, Uzupełnić nazwę i zatwierdzić zmiany przyciskiem Zapisz.



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki