Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak przypisać region do klienta?

Ostatnia modyfikacja: 29.12.2023

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Klienci

​​Słownik Regiony służy usystematyzowaniu danych klientów. Obejmuje wprowadzone do systemu nazwy regionów. Informacje te mogą okazać się przydatne m.in. przy wpisywaniu danych adresowych kontrahenta. W celu przypisania regionu do klienta należy:

1. Z listy modułów wybrać KartotekiKlienci, zaznaczyć klienta, któremu zostanie przypisany region i wybrać opcję Popraw.


​2. Na zakładce Podstawowe wybrać region. Jeżeli potrzebnego regionu nie ma na liście należy go dodać. Temat e-Pomocy opisujący jak to zrobić dostępny jest tutaj.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki