e-Pomoc techniczna
Scenariusz pracy w Subiekcie GT – Realizacja zamówienia od klienta – Część IV – Przyjęcie zamówienia od dostawcy i końcowa realizacja zamówienia
Program: InsERT GT, Subiekt GT
Kategoria: Scenariusze pracy, Zamówienia
Przyjęcie brakującego towaru i realizacja zamówienia od klienta fakturą zaliczkową końcową.
1. W module zamówienia do dostawców wybrać odpowiednie zamówienie i kliknąć przycisk Zrealizuj i wybrać odpowiednią opcję przyjęcia towaru, przykładowo Zrealizuj jako fakturę VAT. Zapisując dokument z wywołanym skutkiem magazynowym – automatycznie uzupełnimy brakujące stany magazynowe.
2. Wrócić do modułu zamówienia od klientów, zaznaczyć odpowiedni dokument ZK i kliknąć przycisk Zrealizuj, a z rozwiniętego menu wybrać opcję Zrealizuj jako fakturę VAT zaliczkową końcową.
3. W oknie Faktura VAT sprzedaży zaliczkowa końcowa w specyfikacji towarowej kolorem niebieskim będą zaznaczone towary już wydane, a czarnym – pozostałe do wydania. Wartość do zapłaty będzie pomniejszona o wprowadzone wcześniej faktury zaliczkowe. Status Wywołaj skutek magazynowy spowoduje utworzenie automatycznego dokumentu WZ na towary, które nie zostały jeszcze wydane. Aby wprowadzić do programu fakturę VAT zaliczkową końcową, a jednocześnie sfinalizować zamówienie należy wcisnąć przycisk Zapisz.