Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT GT – Co zrobić w przypadku komunikatu "Nie udało się załadować listy"?

Ostatnia modyfikacja: 04.03.2024

Program: Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT, mikroGratyfikant GT

Kategoria: Pomoc techniczna, Program serwisowy

​Komunikat "Nie udało się załadować listy." może wystąpić na każdej liście w programie i najprawdopodobniej oznacza uszkodzenie konkretnego widoku. W celu naprawy widoku należy wykonać poniższe czynności:

1. Przywrócenie domyślnych modułów. Temat e-Pomocy technicznej opisujący jak to zrobić dostępny jest tutaj


​2. Jeżeli pierwsza opcja nie przyniosła rezultatu, należy wykonać czynności serwisowe na bazie danych. Temat e-Pomocy technicznej opisujący jak to zrobić dostępny jest tutaj.


3. Kolejną opcją, która może naprawić widok w programie, jest zestawienie czyszczące. Temat e-Pomocy opisujący jak je wykonać dostępny jest tutaj.


4. Kolejną przyczyną, przez którą lista się nie ładuje, jest zbyt długie oczekiwanie na odpowiedź serwera (timeout). Temat opisujący jak ją zwiększyć dostępny jest tutaj.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki