Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Jak określić domyślny scenariusz obsługi klienta na zleceniu serwisowym w programie Gestor nexo?

Ostatnia modyfikacja: 30.03.2023

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Zlecenia serwisowe

​Pole Domyślny scenariusz obsługi klienta pozwala wybrać dla zlecenia serwisowego domyślny scenariusz obsługi klienta, który będzie widoczny podczas dodawania nowego zlecenia w polu Scenariusz. Pole to dotyczy klientów, którzy w formatce klienta, na zakładce CRM nie mają ustawionego domyślnego, indywidualnego scenariusza.

Aby określić domyślny scenariusz obsługi klienta na zleceniu serwisowym, należy:

1. Przejść do konfiguracji parametrów zleceń serwisowych.


2. Wybrać z listy rozwijanej Domyślny scenariusz obsługi klienta.



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki