e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak zbiorczo dodać procesy ofertowe z poziomu modułu Kalendarz?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Kalendarz, Operacje zbiorcze, Procesy ofertowe
Moduł Kalendarz jest graficznym przedstawieniem obiektów z modułów Działania i Procesy ofertowe, dla których została wybrana widoczność w kalendarzu w kolorze.
Podstawową funkcjonalnością tego modułu jest przejrzysta prezentacja danych w następujących widokach:
-
miesiąc
-
tydzień roboczy
-
tydzień kalendarzowy
-
dzień.
Przejścia pomiędzy poszczególnymi widokami odbywają się za pomocą przycisków: Dzień, Tydzień roboczy, Tydzień, Miesiąc. Dla widoku miesięcznego można również zdecydować, w ilu wierszach (5, 2 lub 1) ma zostać on zaprezentowany. Klawisze strzałek (u góry kalendarza) służą do zmiany okresów (dat).
Gestor nexo umożliwia zbiorcze stworzenie Procesów ofertowych z poziomu modułu Kalendarz. Aby to zrobić, należy:
1. Przejść do modułu Kalendarz, rozwinąć górne menu Dodaj i wybrać Dodaj zbiorczo procesy ofertowe.
2. Uzupełnić kroki Kreatora dodawania procesów ofertowych i zatwierdzić przyciskiem Wykonaj.