Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Jak włączyć automatyczne powiadomienia do klientów (wiadomości e-mail i SMS) zleceń serwisowych w programie Gestor nexo?

Ostatnia modyfikacja: 30.03.2023

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Konfiguracja, Poczta elektroniczna, Wiadomości SMS, Zlecenia serwisowe

Automatyczne powiadomienia – są to powiadomienia, które zostały zawarte w scenariuszu obsługi klienta. Standardowo podpowiadane są SMS i e-mail, może to być jeden z tych sposobów powiadamiania lub wartość z pola Preferowany kontakt klienta w oknie zlecenia serwisowego (musi to być jednak SMS lub e-mail). Można również zdecydować o tym, aby automatyczne powiadomienia nie były wysyłane. Podana w tym polu wartość pojawi się w zleceniu, w polu Automatyczne powiadomienia.

Aby włączyć automatyczne powiadomienia do klientów (wiadomości e-mail i SMS) zleceń serwisowych, należy:

1. Przejść do konfiguracji parametrów zleceń serwisowych.

 

2. Zaznaczyć Wysyłaj natychmiast automatyczne wiadomości e-mail/SMS. Zmiany zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

  • Wysyłaj natychmiast automatyczne wiadomości e-mail – po zapisaniu danych zlecenia system wyśle do automatyczną wiadomość e-mail do klienta.

  • Wysyłaj natychmiast automatyczne wiadomości SMS – po zapisaniu danych zlecenia system wyśle do automatyczną wiadomość SMS do klienta.​

 

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki