e-Pomoc techniczna
Jak włączyć automatyczne powiadomienia do klientów (wiadomości e-mail i SMS) zleceń serwisowych w programie Gestor nexo?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Konfiguracja, Poczta elektroniczna, Wiadomości SMS, Zlecenia serwisowe
Automatyczne powiadomienia – są to powiadomienia, które zostały zawarte w scenariuszu obsługi klienta. Standardowo podpowiadane są SMS i e-mail, może to być jeden z tych sposobów powiadamiania lub wartość z pola Preferowany kontakt klienta w oknie zlecenia serwisowego (musi to być jednak SMS lub e-mail). Można również zdecydować o tym, aby automatyczne powiadomienia nie były wysyłane. Podana w tym polu wartość pojawi się w zleceniu, w polu Automatyczne powiadomienia.
Aby włączyć automatyczne powiadomienia do klientów (wiadomości e-mail i SMS) zleceń serwisowych, należy:
1. Przejść do konfiguracji parametrów zleceń serwisowych.
2. Zaznaczyć Wysyłaj natychmiast automatyczne wiadomości e-mail/SMS. Zmiany zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
-
Wysyłaj natychmiast automatyczne wiadomości e-mail – po zapisaniu danych zlecenia system wyśle do automatyczną wiadomość e-mail do klienta.
-
Wysyłaj natychmiast automatyczne wiadomości SMS – po zapisaniu danych zlecenia system wyśle do automatyczną wiadomość SMS do klienta.