Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak dodać komentarz do zlecenia serwisowego?

Ostatnia modyfikacja: 21.07.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Zlecenia serwisowe

Komentarze w zleceniu serwisowym pozwalają na komunikację między różnymi działami / pracownikami w obrębie danego zlecenia. Dzięki stabilnemu przepływowi informacji można uniknąć pomyłek i wprowadzać dane istotne dla pracownika. Komentarz można wprowadzić na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zaznaczenie zlecenia serwisowego i wykorzystanie górnego menu Operacje ​ Dodaj komentarz.


Drugą opcją jest edycja samego zlecenia, wewnątrz którego na zakładce Przebieg można podejrzeć wszystkie komentarze związane z zamówieniem, oraz dodawać nowe komentarze.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki