e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak wyłączyć blokadę bazy danych?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Bazy danych, Pomoc techniczna, Program serwisowy
Od wersji 26.0.0 dodano możliwość zablokowania dowolnego podmiotu (bazy danych) programu linii InsERT nexo. Zablokowanie bazy danych skutkuje tym, że inni użytkownicy nie będą mogli zalogować się do podmiotu tak długo, jak blokada jest aktywna, a użytkownicy aktualnie zalogowani zostaną poinformowani o konieczności zakończenia pracy. W celu wyłączenia blokady bazy danych należy:
1. Odszukać i uruchomić menu Start – Programy lub Wszystkie aplikacje (w zależności od wersji systemu Windows) – InsERT – Program serwisowy.
2. W oknie wybór serwera wskazać odpowiednie parametry połączeniowe i kliknąć Połącz.
3. Zaznaczyć podmiot, następnie kliknąć górne menu Podmiot – Zarządzanie połączeniami.
4. Kliknąć górne menu Blokada – Odblokuj bazę.
Temat należy do tematu zbiorczego Zarządzanie połączeniami do bazy danych.