Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak wyłączyć blokadę bazy danych?

Ostatnia modyfikacja: 18.09.2023

Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Bazy danych, Pomoc techniczna, Program serwisowy

Od wersji 26.0.0 dodano możliwość zablokowania dowolnego podmiotu (bazy danych) programu linii InsERT nexo. Zablokowanie bazy danych skutkuje tym, że inni użytkownicy nie będą mogli zalogować się do podmiotu tak długo, jak blokada jest aktywna, a użytkownicy aktualnie zalogowani zostaną poinformowani o konieczności zakończenia pracy. W celu wyłączenia blokady bazy danych należy:​

1. Odszukać i uruchomić menu StartProgramy lub ​ Wszystkie aplikacje (w zależności od wersji systemu Windows) – InsERTProgram serwisowy.

 

2. W oknie wybór serwera wskazać odpowiednie parametry połączeniowe i kliknąć Połącz.

​ 

3. Zaznaczyć podmiot, następnie kliknąć górne menu Podmiot Zarządzanie połączeniami.

 

4. Kliknąć górne menu Blokada Odblokuj bazę.

 

 Temat należy do tematu zbiorczego Zarządzanie połączeniami do bazy danych​.​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki