Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT GT – Co zrobić w przypadku komunikatu ​„Wystąpił błąd wewnętrzny” podczas próby wysyłki deklaracji?

Ostatnia modyfikacja: 28.03.2023

Program: Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT

Kategoria: Deklaracje skarbowe i JPK

​W przypadku komunikatu „Wystąpił błąd wewnętrzny” podczas próby podpisu deklaracji, należy przeprowadzić podstawowe czynności sprawdzające, które pozwolą wyeliminować błędy środowiska, na którym pracuje użytkownik.


  1. Jeśli podpis elektroniczny jest wpięty w port USB, w pierwszej kolejności należy odpiąć podpis i podpiąć go ponownie, ale do innego portu.

  2. Zweryfikować poprawność w programie serwisowym dostarczonym przez producenta podpisu, a następnie ponowić próbę złożenia podpisu elektronicznego w programie.

  3. ​Jeżeli powyższe czynności nie przyniosły rezultatu, kolejnym etapem jest założenie nowego użytkownika w systemie Windows z uprawnieniami administratora. Po utworzeniu należy się przelogować i zainstalować ponownie sterowniki podpisu.

Jeśli rozwiązanie pomogło, oznacza to, że na domyślnym użytkowniku Windows jest problem z rejestrami systemowymi odpowiadającymi za weryfikację i poprawność podpisu.​


Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki