Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak określić domyślną stawkę VAT dla nowo tworzonych zleceń serwisowych?
Ostatnia modyfikacja: 14.10.2024
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Konfiguracja, Zlecenia serwisowe
Moduł Zleceń serwisowych został przygotowany z myślą o firmach działających w branży usługowej. Pozwala ewidencjonować zlecenia serwisowe, a także dzięki powiadomieniom i wiadomościom e-mail oraz SMS w łatwy sposób kontaktować się z klientami.
Aby określić domyślną stawkę VAT dla nowo tworzonych zleceń serwisowych, należy:
1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Parametry zleceń serwisowych, wejść w wyszukany moduł i kliknąć górne menu Popraw.
2. Z listy rozwijalnej Domyślna stawka VAT wybrać odpowiednią i zatwierdzić zmiany przyciskiem Zapisz.