e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Możliwe komunikaty podczas wykonywania e–Archiwizacji
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Archiwizacja, e–archiwizacja
Podczas próby wykonywania e-Archiwizacji mogą występować różne komunikaty, uniemożliwiające jej dokończenie. Poniżej znajduje się lista z podpowiedziami o tym, jakie działania należy wykonać po otrzymaniu danego komunikatu.
Nieprawidłowy email lub hasło.
Możliwa przyczyna:
Zostały wprowadzone nieprawidłowe dane.
Rozwiązanie:
Zweryfikować poprawność wprowadzonych danych.
Brak aktywnej subskrypcji.
Możliwa przyczyna:
Nie została zakupiona subskrypcja na usługę e-Archiwizacji.
Rozwiązanie:
Należy wykupić usługę e-Archiwizacji. Można to zrobić poprzez kontakt z działem handlowym firmy InsERT (71-78-76-110) lub jedną z firm partnerskich.
Na chmurze jest już plik o nazwie {0}, ale wielkości innej, niż plik na dysku.
Możliwa przyczyna:
Komunikat pojawia się w momencie wysyłania wstrzymanego wcześniej archiwum. Oznacza to, że oczekiwany rozmiar pliku na serwerze jest inny, niż rozmiar pliku na dysku.
Rozwiązanie:
Ponownie wykonać e-Archiwizację, w przypadku gdy błąd pojawi się ponownie, należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.
Dane konta InsERT w bazie podmiotu są nieprawidłowe.
Możliwa przyczyna:
a) w bazie podmiotu nie zalogowano do konta InsERT,
b) nie można odświeżyć danych konta InsERT,
c) w bazie podmiotu nie zalogowano do e-Archiwizacji,
d) nie można pobrać tokenu dostępowego do serwisu e-Archiwizacji.
Rozwiązanie:
Sprawdzić, czy podmiot jest podłączony do Konta InsERT, serwisu e-Archiwizacji, następnie zweryfikować poprawność połączenia z Internetem oraz serwerem.
Nie udało się połączenie z bazą podmiotu.
Możliwa przyczyna:
Nie można odczytać danych z bazy danych podmiotu.
Rozwiązanie:
Należy sprawdzić, czy uruchomiony jest SQL Server.
Nie udało się nawiązać połączenia z chmurą.
Możliwa przyczyna:
Brak połączenia z Internetem lub serwer nie odpowiada.
Rozwiązanie:
Należy zweryfikować poprawność połączenia z Internetem oraz serwerem.
Chmurze wysłano nieprawidłowe żądanie.
Możliwa przyczyna:
Komunikat pojawia się w sytuacji, w której wystąpił błąd wewnętrzny.
Rozwiązanie:
Ponownie wykonać operację, w przypadku gdy błąd pojawi się ponownie, należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.
Wykonanie zadania spowoduje przekroczenie limitu. Stan wykorzystania limitów można sprawdzić w konfiguracji e-Archiwizacji.
Możliwa przyczyna:
a) następuje próba przekroczenia dopuszczalnego limitu przechowywanych danych w bieżącej subskrypcji,
b) następuje próba przekroczenia limitu pobieranych danych w bieżącej subskrypcji (komunikat występuje tylko, przy pobieraniu archiwum).
Rozwiązanie:
Kontakt z firmą InsERT w celu zwiększenia wielkości dysku lub skorzystanie z opcji nadpisywania starych archiwów.
Błąd po stronie chmury.
Możliwa przyczyna:
Komunikat pojawia się w sytuacji, w której wystąpił błąd po stronie serwera.
Rozwiązanie:
Należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.
Nie znaleziono żądanego pliku.
Możliwa przyczyna:
Komunikat pojawia się w sytuacji, w której wystąpił błąd wewnętrzny.
Rozwiązanie:
Ponownie wykonać operację, w przypadku gdy błąd pojawi się ponownie należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.
Plik jest za duży.
Możliwa przyczyna:
Przekroczony został maksymalny dopuszczalny rozmiar pliku w chmurze (195 GB).
Rozwiązanie:
Brak możliwości przesłania pliku.
Na chmurze jest już plik o nazwie {0}, ale wielkości innej, niż plik na dysku.
Możliwa przyczyna:
Komunikat występuje w sytuacji ponownej wysyłki wstrzymanego wcześniej archiwum. Oznacza to, że na dysku istnieje już archiwum o tej samej nazwie, lecz rozmiar pliku znajdujący się na serwerze jest inny, niż rozmiar pliku, który jest aktualnie wysyłany, lub oczekiwana liczba plików archiwum na serwerze jest inna, niż liczba plików, która jest aktualnie wysyłana.
Rozwiązanie:
Ponownie wykonać e-Archiwizację zmieniając szablon nazwy pliku lub zezwolić na nadpisywanie plików o tej samej nazwie.
Chmura zwróciła błąd o kodzie {0}.
Możliwa przyczyna:
Komunikat pojawia się w sytuacji, w której wystąpił błąd po stronie serwera.
Rozwiązanie:
Ponownie wykonać operację, w przypadku gdy błąd pojawi się ponownie należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.
Nie udało się zaktualizować stanu podmiotu po wysłaniu pliku.
Możliwa przyczyna:
Komunikat pojawia się w sytuacji, w której nie można zapisać danych do bazy danych podmiotu.
Rozwiązanie:
Należy sprawdzić, czy uruchomiony jest SQL Server i wykonać operację ponownie.