e-Pomoc techniczna
Gestor GT – Czym jest i jak dodać statyczną listę klientów?
Kategoria: Klienci
Lista statyczna - dane raz zdefiniowanych przez użytkownika klientów, które pojawią się na liście, pozostaną na niej w stanie niezmienionym, nawet wtedy, gdy w którymkolwiek miejscu programu zostaną zmienione ustawienia filtrów oraz wtedy, gdy dodani zostaną nowi klienci. Przykład: jeśli na liście znajdowało się 10 klientów, po jej zapisaniu i ponownym otwarciu po dowolnym czasie liczba ta się nie zmieni.
Aby dodać nową listę statyczną, należy:
1. Przejść do modułu Klienci – Listy klientów i z górnego panelu wybrać Dodaj – Statyczną listę klientów.
2. Wprowadzić nazwę i opiekuna listy, a następnie za pomocą przycisków w dolnej części okna wprowadzić jednego (wpisując jego dane w Dodaj), lub wielu klientów (przy użyciu Dodawania zbiorczego).