Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Przecena towarów o daną kwotę za każdą kupioną sztukę dla wybranych kontrahentów

Ostatnia modyfikacja: 01.07.2024

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Polityka cenowa

Subiekt nexo umożliwia tworzenie cyklicznych promocji dla określonego asortymentu i klientów. Podczas sprzedaży wynikiem promocji może być rabat na pozycję lub wszystkie pozycje, dodatkowy asortyment w formie gratisu lub po specjalnej cenie.

Uwaga! W momencie, gdy w programie jest włączony profil o nazwie Mała firma, moduł Promocji jest niewidoczny. Aby go uruchomić, należy zaaplikować ustawienia Pełne lub w konfiguracji profilu włączyć obsługę tego modułu. Informację dotyczącą konfiguracji sposobu wyświetlania modułów można naleźć t​ut​aj​​.​​

​​

Przykład promocji: 10 groszy za litr paliwa dla wybranych kontrahentów.

W pierwszej kolejności należy określić podstawowe parametry takie jak: Symbol, Nazwa, Opis oraz Harmonogram, czyli czas obowiązywania.

 

Następnie należy określić warunki, czyli przypisanie do cennika i formy płatności.


Jako wynik promocji należy wskazać Rabat kwotowy od ceny, kwota rabatu to 10 groszy.


W kolejnym kroku przejść na zakładkę Asortyment, aby określić, dla jakiej ilości asortymentu promocja ma obowiązywać.

 

Ostatnią czynnością jest określenie kontrahentów, których ma dotyczyć promocja. Aby wybrać kontrahentów, należy przejść na zakładkę Klienci.

 

Po zdefiniowaniu promocji należy ustawić jej Zastosowanie. Można to zrobić z poziomu Parametrów Subiekta.

 

W rezultacie na dokumencie zastosowanie promocji widać, porównując kolumny Wartość brutto oraz Wartość brutto (R).​

Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki