e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak dodać własne uwagi do procesów ofertowych?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Procesy ofertowe
Procesy ofertowe to zapowiedzi faktur, paragonów lub innych dokumentów sprzedaży. Prezentując oferty wielu klientom, użytkownik chce widzieć, jakie są szanse powodzenia oraz w jakiej fazie znajduje się aktualnie Proces ofertowy – czy w trakcie przygotowań oferty doszło już do negocjacji z klientem, czy zakończyły się one pomyślnie i trzeba np. wydać towar klientowi.
Program Gestor nexo umożliwia zdefiniowanie uwag, które mogą być wybierane na procesach ofertowych. Aby to zrobić, należy:
1. W lewym, górnym rogu programu wpisać Uwagi do dokumentów i kliknąć górne menu Dodaj.
2. Określić Nazwę, uzupełnić Treść i wybrać dokumenty, do których tworzona uwaga będzie mogła być stosowana, po czym zatwierdzić przyciskiem Zapisz.