Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak dodać załącznik do procesu ofertowego?

Ostatnia modyfikacja: 15.11.2024

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Procesy ofertowe

Procesy ofertowe to zapowiedzi faktur, paragonów lub innych dokumentów sprzedaży. Prezentując oferty wielu klientom, użytkownik chce widzieć, jakie są szanse powodzenia oraz w jakiej fazie znajduje się aktualnie Proces ofertowy – czy w trakcie przygotowań oferty doszło już do negocjacji z klientem, czy zakończyły się one pomyślnie i trzeba np. wydać towar klientowi.

Do Procesów ofertowych można dodawać Załączniki. ​Aby to zrobić, należy:

1. Przejść do modułu Procesy ofertowe, zaznaczyć proces, do którego zostanie dodany Załącznik, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Załączniki.

 

2. Nad listą załączników kliknąć przycisk Dodaj.

 

3. Wybrać plik, który zostanie dodany jako Załącznik i zatwierdzić wybór przyciskiem Otwórz.

 

4. Uzupełnić formularz i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki