e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak dodać załącznik do procesu ofertowego?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Procesy ofertowe
Procesy ofertowe to zapowiedzi faktur, paragonów lub innych dokumentów sprzedaży. Prezentując oferty wielu klientom, użytkownik chce widzieć, jakie są szanse powodzenia oraz w jakiej fazie znajduje się aktualnie Proces ofertowy – czy w trakcie przygotowań oferty doszło już do negocjacji z klientem, czy zakończyły się one pomyślnie i trzeba np. wydać towar klientowi.
Do Procesów ofertowych można dodawać Załączniki. Aby to zrobić, należy:
1. Przejść do modułu Procesy ofertowe, zaznaczyć proces, do którego zostanie dodany Załącznik, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Załączniki.
2. Nad listą załączników kliknąć przycisk Dodaj.
3. Wybrać plik, który zostanie dodany jako Załącznik i zatwierdzić wybór przyciskiem Otwórz.
4. Uzupełnić formularz i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.