e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak zmienić tytuł oferty na wydruku?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Drukowanie Ofert w programie Gestor nexo jest możliwe do skonfigurowania poprzez powielenie istniejącego wzorca wydruku. Możliwość edycji jedynie powielonego wzorca danego typu dokumentu wiąże się z wieloma pozytywami. Są nimi m.in. możliwość powrotu do standardowego, zdefiniowanego w programie wzorca oraz możliwość ponownego powielenia i dostosowania do innych potrzeb. Dla każdego dokumentu może istnieć wiele wzorców.
W przypadku Ofert użytkownik może określić, jakie dane firmy będą drukowane. Aby skonfigurować, które dane mają zostać przesłane na drukarkę, należy:
1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Wzorce wydruków, wejść w wyszukany moduł, zaznaczyć wzorzec wydruku dokumentu typu Oferta i kliknąć górne menu Popraw.
2. W sekcji Tytuł zaznaczyć Nadpisz tytuł użytkownika i wpisać nowy tytuł oferty. Zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Warto zwrócić uwagę na znacznik Domyślny. Pozwoli on na domyślne wybieranie tego wzorca wydruku przy drukowaniu Oferty.
Artykuł należy do Zbioru zagadnień związanych z Ofertami.