Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Scenariusze pracy w programie Gestor nexo – Branża Fryzjersko-Kosmetyczna – Część I

Ostatnia modyfikacja: 24.05.2024

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Zbiór tematów​​ związanych z różnymi scenariuszami pracy można znaleźć w zbiorczym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.

_​
 
 




Kartoteka klienta odgrywa ważną rolę w kontakcie z klientem, dostosowaniu oferty pod jego zapotrzebowanie, jak również planowaniu przyszłych wizyt. Można w niej przechowywać wszystkie informacje na jego temat, które będą przydatne przy dalszej współpracy. Pierwsza wizyta nie musi skutkować założeniem kartoteki, jednakże każdy klient, który regularnie odwiedza lokal, powinien ów kartotekę posiadać.

Zakładanie kartoteki klienta

Proces ten został szczegółowo opisany w osobnym zagadnieniu e-Pomocy, który dostępny jest tutaj​. Warto jednak zwrócić uwagę na:
Typ klienta – w tym wypadku, zamiast Firma należy wybierać Osoba.
Sekcja Kontakty – podstawa do dalszych działań promocyjnych, dialogu z klientem.
Zakładka CRM – Głównym elementem wykorzystywanym w tej branży będzie Opiekun podstawowy, którym będzie pracownik firmy, do którego klient planuje wizyty. Ważnym elementem jest również Lista zgód, które klient powinien wyrazić.


Edycja kartoteki klienta

​​​

Kartoteka może przechowywać różnego rodzaju informacje wynikające z dalszej współpracy z klientem. Sekcję Cechy można wykorzystać do uzupełnienia informacji istotnych dla pracownika np. uczulenia klienta. W Notatkach pracownik może wprowadzać informacje przydatne przy dalszej współpracy z klientem. Branże można wykorzystać do wprowadzenia zabiegów, które klient wykonuje w lokalu, aby później wykorzystać je przy generowaniu zestawu klientów, którzy będą zainteresowani konkretną promocją.​

_​
 
 

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki