Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Automatyczne nadanie statusu oferty po wycofaniu realizacji

Ostatnia modyfikacja: 19.09.2023

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Oferty

​W programie Gestor nexo istnieje możliwość wcześniejszej parametryzacji tego, co ma się dziać z dokumentem w określonej sytuacji. Ustawienia te znajdują się w konfiguracji o nazwie Typy dokumentów.

Jedną z wielu możliwości, które oferuje konfiguracja Typy dokumentów, jest Automatyczne nadanie statusu oferty po wycofaniu realizacji. Aby to ustawić, należy:

1. Otworzyć konfigurację Typy dokumentów wpisując jej nazwę w lewym, górnym rogu programu i wybierając z listy wyszukanych modułów, zaznaczyć odpowiedni typ dokumentu (w tym przypadku Oferta), po czym kliknąć górne menu Popraw.

 

2. Z listy rozwijalnej Status po wycofaniu realizacji wybrać jedną, z dostępnych opcji:

  • Robocza

  • Przygotowana

  • Przekazana klientowi

  • Zaakceptowana

  • Przekazana klientowi.

Zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz.


​Artykuł należy do zbioru zagadnień e-Pomocy technicznej związanych z ofertami​.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki