e-Pomoc techniczna
Biuro nexo – Jak określić podstawowe parametry w programie?
Program: Biuro nexo, InsERT nexo
Kategoria: Konfiguracja, Parametry
Parametry są dostępne w module Konfiguracja. Określenie ich wartości domyślnych w znacznym stopniu ułatwi dalszą pracę, szczególnie dopisywanie nowych kartotek i dokumentów.
UWAGA! Większość parametrów można zmieniać w dowolnym momencie pracy z programem, jednak niektóre z nich można zmodyfikować tylko przed rozpoczęciem dopisywania danych.
Podstawowe parametry dla Biura nexo to:
Parametry Biura
Podstawowym parametrem Biura nexo jest Bezpieczeństwo przy współpracy z podmiotami nexo. Przy ustawieniu Brak kontroli użytkowników logowanie do baz danych podmiotów, przy wykonywaniu operacji zbiorczych odbywać się będzie na wbudowanym koncie InsERT nexo. Nie będzie wymagana zgodność nazw i haseł użytkowników Biura i użytkowników podmiotów klientów. Ustawienie Ścisła kontrola użytkowników wymaga przy wykonywaniu operacji zbiorczych ścisłej zgodności nazw i haseł użytkowników Biura i użytkowników podmiotów klientów.
Parametry fakturowania
Jeśli Biuro nexo współpracuje z Subiektem nexo w zakresie generowania faktur za obsługę klientów, warto ustawić parametry fakturowania. Określa się w nich domyślne parametry dla operacji Wystaw faktury w Subiekcie takie jak: okres, za jaki jest wystawiana faktura, daty na dokumencie, formę płatności, nazwę usługi, czy powiadomienia dla klienta o wystawieniu faktury.
Temat należy do Zbioru zagadnień e-Pomocy istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z Biurem nexo.