Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt GT – Jak zapisać sprzedaż z kasy fiskalnej, jeżeli brakuje towaru w magazynie?

Ostatnia modyfikacja: 08.12.2021

Program: InsERT GT, Subiekt GT

Kategoria: Kasa, Magazyn, Urządzenia zewnętrzne

​Jeżeli podczas pobierania sprzedaży z kasy fiskalnej wystąpi problem ze stanami magazynowymi (na przykład nie zostały do programu wpisane wszystkie dostawy), należy:

1. Przy zapisie utworzonego dokumentu fiskalnego przełączyć status na Wycofaj skutek magazynowy. Po zmianie statusu zapisać


2. Uzupełnić brakujące dokumenty dostaw, pamiętając, że data ich wprowadzenia na magazyn powinna być taka sama lub wcześniejsza, niż data dokumentu fiskalnego.


3. Po wprowadzeniu dostaw do systemu poprawić wcześniej zapisany dokument fiskalny i ustawić mu status Wywołaj skutek Magazynowy w celu stworzenia automatycznego dokumentu wydającego towar z magazynu.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki