Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak ustawić indywidualne cenniki dla poszczególnych oddziałów danego klienta?

Ostatnia modyfikacja: 23.10.2023

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Polityka cenowa, Praca wielooddziałowa

​Sekcja Oddziały w kartotece klienta umożliwia wybranie (lub dodanie, jeśli jeszcze nie istnieje w systemie) innego klienta, który zostanie przypisany do danego klienta jako oddział. Umożliwia to zobrazowanie sytuacji sprzedaży do firm wielooddziałowych, które zamawiają towary do swoich oddziałów, a płatności za nie dokonuje centrala.

Co więcej, zakreślając znacznik w kolumnie Stosuj ceny, można dla wybranego oddziału przypisać oddzielny cennik. Funkcja ta ma zastosowanie szczególnie w przypadku szkół, z którymi wynegocjowano indywidualne polityki cenowe.

Aby przypisać oddziałowi inny cennik, niż narzucony przez centralę, należy:

1. Przejść do modułu Klienci, zaznaczyć kartotekę klienta – centrali i kliknąć górne menu Popraw.

 

2. Na zakładce Handel uzupełnić Oddziały i w zależności od potrzeb zaznaczyć lub odznaczyć Stosuj ceny. Opcja Zaznaczona będzie wymuszała na oddziale stosowanie cennika przypisanego do Centrali, a Odznaczenie funkcji Stosuj ceny sprawi, że każdy danemu Oddziałowi będzie można przypisać inny cennik. Zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

 

Dzięki powyższemu ustawieniu Oddział, któremu użytkownik odznaczył opcje Stosuj ceny, będzie mógł korzystać z innego cennika, niż przypisany do Centrali.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki