Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak automatycznie zmienić status oferty po jej realizacji w zamówienie oraz po pełnej realizacji?
Ostatnia modyfikacja: 27.09.2023
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Oferty, Zamówienia
Oferty są bardzo elastycznym narzędziem. Mogą być zastosowane m.in. jako:
- prosty dokument przedstawiania bieżącej oferty dla klientów,
- rozbudowany opisowo dokument z zastosowaniem cenników zaawansowanych i promocji, w którym można umieszczać także informacje wstępne i końcowe o ofercie (np. w dołączonym zdjęciu można zaprezentować, jak wygląda projektowany ogród obecnie – będzie to informacja wstępna oraz pokazać, jak będzie ogród wyglądać, gdy oferta zostanie zrealizowana – w informacji końcowej),
- prezentacja wielu wariantów sprzedaży (np. w sytuacji, gdy klient chce zmienić dach, można zaprezentować wariant z dachówką, blachodachówką i gontem).
Konfiguracja Typy dokumentów pozwala na określenie, jaki status Oferty po realizacji jej w Zamówienie oraz po Pełnej realizacji ma być automatycznie ustawiony. Aby przejść do tej konfiguracji, należy:
1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Typy dokumentów, wejść w wyszukany moduł, zaznaczyć typ dokumentu Oferta i kliknąć górne menu Popraw.
2. Określić Status po pełnej realizacji i/lub Status po realizacji w zamówienie oraz zatwierdzić przyciskiem Zapisz.