Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak automatycznie zmienić status oferty po jej realizacji w zamówienie oraz po pełnej realizacji?

Ostatnia modyfikacja: 27.09.2023

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Oferty, Zamówienia

Oferty​ są bardzo elastycznym narzędziem. Mogą być zastosowane m.in. jako:

  • prosty dokument przedstawiania bieżącej oferty dla klientów,
  • rozbudowany opisowo dokument z zastosowaniem cenników zaawansowanych i promocji, w którym można umieszczać także informacje wstępne i końcowe o ofercie (np. w dołączonym zdjęciu można zaprezentować, jak wygląda projektowany ogród obecnie – będzie to informacja wstępna oraz pokazać, jak będzie ogród wyglądać, gdy oferta zostanie zrealizowana – w informacji końcowej),
  • prezentacja wielu wariantów sprzedaży (np. w sytuacji, gdy klient chce zmienić dach, można zaprezentować wariant z dachówką, blachodachówką i gontem).

Konfiguracja Typy dokumentów pozwala na określenie, jaki status Oferty po realizacji jej w Zamówienie oraz po Pełnej realizacji ma być automatycznie ustawiony. Aby przejść do tej konfiguracji, należy:

1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Typy dokumentów, wejść w wyszukany moduł, zaznaczyć typ dokumentu Oferta i kliknąć górne menu Popraw.

 

2. Określić Status po pełnej realizacji i/lub Status po realizacji w zamówienie oraz zatwierdzić przyciskiem Zapisz.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki