Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak dodać i wykorzystać statusy naprawy asortymentu w zleceniach serwisowych?

Ostatnia modyfikacja: 27.09.2023

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Asortyment, Zlecenia serwisowe

Status naprawy jest słownikiem pomocniczym dla Zleceń serwisowych​. Słownik umożliwia określenie, czy i w jaki sposób zakończyła się naprawa. W Parametrach zleceń serwisowych można zdecydować, aby określanie statusu naprawy było obowiązkowe dla zleceń zakończonych, których etap ma stan Zakończone.

Aby dodać Status naprawy, należy:

1. W lewym, górnym rogu programu wpisać Statusy naprawy, wejść w wyszukany moduł i kliknąć górne menu Dodaj.

 

2. Określić Nazwę nowego Statusu naprawy i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

 

Status naprawy jest też nową kolumną modułu Zlecenia serwisowe, dzięki której można filtrować listę na podstawie jeden lub kilka statusów. Domyślne kolumna jest ukryta. Więcej o konfiguracji kolumn na liście można znaleźć w innym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki