e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak dodać i wykorzystać statusy naprawy asortymentu w zleceniach serwisowych?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Asortyment, Zlecenia serwisowe
Status naprawy jest słownikiem pomocniczym dla Zleceń serwisowych. Słownik umożliwia określenie, czy i w jaki sposób zakończyła się naprawa. W Parametrach zleceń serwisowych można zdecydować, aby określanie statusu naprawy było obowiązkowe dla zleceń zakończonych, których etap ma stan Zakończone.
Aby dodać Status naprawy, należy:
1. W lewym, górnym rogu programu wpisać Statusy naprawy, wejść w wyszukany moduł i kliknąć górne menu Dodaj.
2. Określić Nazwę nowego Statusu naprawy i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Status naprawy jest też nową kolumną modułu Zlecenia serwisowe, dzięki której można filtrować listę na podstawie jeden lub kilka statusów. Domyślne kolumna jest ukryta. Więcej o konfiguracji kolumn na liście można znaleźć w innym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.