e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak przypisać domyślny scenariusz obsługi klienta do zlecenia serwisowego?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Zlecenia serwisowe
Moduł Zleceń serwisowych przygotowano z myślą o firmach działających w branży usługowej. Pozwala ewidencjonować zlecenia serwisowe, a także dzięki powiadomieniom i wiadomościom e-mail oraz SMS w łatwy sposób kontaktować się z klientami.
Tworzone Zlecenie serwisowe może mieć domyślnie, automatycznie przypisany jeden, ze scenariuszy obsługi klienta. Parametryzacja tego znajduje się w konfiguracji Parametry zleceń serwisowych. Aby przejść do tej konfiguracji i wybrać Domyślny scenariusz obsługi klienta, należy:
1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Parametry zleceń serwisowych, wejść w wyszukany moduł i kliknąć górne menu Popraw.
2. Z listy rozwijalnej Domyślny scenariusz obsługi klienta wybrać jeden, z wcześniej stworzonych scenariuszy i zatwierdzić wybór przyciskiem Zapisz.
Informacje o tym, jak stworzyć Scenariusz obsługi klienta zawarte są w innym temacie e-Pomocy technicznej, który można znaleźć TUTAJ.