e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak ustawić automatyczne wydruki dla zleceń serwisowych?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Wydruki, Zlecenia serwisowe
Moduł Zleceń serwisowych przygotowano z myślą o firmach działających w branży usługowej. Pozwala ewidencjonować zlecenia serwisowe, a także dzięki powiadomieniom i wiadomościom e-mail oraz SMS w łatwy sposób kontaktować się z klientami.
Przygotowane Zlecenie serwisowe może być drukowane ręcznie lub automatycznie. Aby ustawić automatyczne wydruki dla zleceń serwisowych, należy:
1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Parametry zleceń serwisowych, wejść w wyszukany moduł i kliknąć górne menu Popraw.
2. W sekcji Wydruku – nowe dokumenty zaznaczyć:
- Drukuj przyjęcie zlecenia serwisowego: Tak.
- Po zapisie przed wydrukiem: Nie wyświetlaj parametrów wydruku.
Zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Dzięki powyższemu ustawieniu, przy zapisie nowych Zleceń serwisowych program Gestor nexo nie będzie pytał o to, czy dokument ma zostać wydrukowany, a będzie drukował automatycznie z ustawieniami, jakie zawarte są w konfiguracji Parametry wydruku. Więcej o Parametrach wydruku można przeczytać w innym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.