Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak przypisać klientowi scenariusz obsługi klienta?
Ostatnia modyfikacja: 28.09.2023
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Klienci
Scenariusz obsługi klienta pozwala na określenie postępowania krok po kroku, jakie zadania program Gestor nexo ma wykonywać w zależności od statusu Zlecenia serwisowego. Pozwala to na częściową automatyzację całego procesu zlecenia.
W programie Gestor nexo można automatycznie przypisać Scenariusz obsługi klienta do jednego lub grupy klientów. Aby zrobić to dla jednego klienta, należy:
1. Przejść do modułu Klienci, zaznaczyć klienta i kliknąć górne menu Popraw.
2. Przejść na zakładkę CRM, z listy rozwijalnej Scenariusz obsługi klienta wybrać odpowiedni scenariusz i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.