Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak dodać rodzaj zlecenia serwisowego?

Ostatnia modyfikacja: 29.09.2023

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Zlecenia serwisowe

​Moduł Rodzaje zleceń serwisowych ewidencjonuje różne rodzaje zleceń. Można je stąd dodawać, poprawiać, usuwać i dezaktywować. Rodzaje pozwalają na rozróżnienie Zleceń serwisowych. W systemie standardowo zdefiniowano następujące rodzaje zleceń:

  • naprawa,
  • naprawa gwarancyjna,
  • naprawa pogwarancyjna,
  • przegląd gwarancyjny,
  • przegląd pogwarancyjny.

Aby dodać własny Rodzaj zlecenia serwisowego, należy w lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Rodzaje zleceń serwisowych, wejść w wyszukany moduł i kliknąć górne menu Dodaj.

 

Dodając nowy rodzaj zlecenia serwisowego, należy podać jego nazwę. Warto, aby jednoznacznie ona określała, jaka czynność zostanie wykonana w ramach tego zlecenia.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki