Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak dodać rodzaj zlecenia serwisowego?
Ostatnia modyfikacja: 29.09.2023
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Zlecenia serwisowe
Moduł Rodzaje zleceń serwisowych ewidencjonuje różne rodzaje zleceń. Można je stąd dodawać, poprawiać, usuwać i dezaktywować. Rodzaje pozwalają na rozróżnienie Zleceń serwisowych. W systemie standardowo zdefiniowano następujące rodzaje zleceń:
- naprawa,
- naprawa gwarancyjna,
- naprawa pogwarancyjna,
- przegląd gwarancyjny,
- przegląd pogwarancyjny.
Aby dodać własny Rodzaj zlecenia serwisowego, należy w lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Rodzaje zleceń serwisowych, wejść w wyszukany moduł i kliknąć górne menu Dodaj.
Dodając nowy rodzaj zlecenia serwisowego, należy podać jego nazwę. Warto, aby jednoznacznie ona określała, jaka czynność zostanie wykonana w ramach tego zlecenia.