Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak dodać scenariusz obsługi klienta?

Ostatnia modyfikacja: 26.11.2024

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Konfiguracja, Zlecenia serwisowe

Moduł Scenariusz obsługi klienta pozwala na tworzenie i edycje istniejących scenariuszy ofertowych. Aby skonfigurować Scenariusz obsługi klienta w programie Gestor nexo, należy:

1. Wpisać w wyszukiwarce programu Scenariusze obsługi klienta, wybrać wyszukany moduł i kliknąć górne menu Dodaj.

 

2. Uzupełnić poszczególne kroki (poniżej przykład pełnego scenariusza obsługi klienta) i zatwierdzić zmiany przyciskiem Zapisz.

Konto pocztowe automatycznych wiadomości – istnieje możliwość przypisania odrębnego konta pocztowego do Scenariusza zleceń serwisowych. Wszystkie automatyczne powiadomienia generowane przez Zlecenie na poszczególnych etapach, będą wysyłane właśnie z tego adresu.

Automatycznie wysyłaj nowo utworzone zlecenie serwisowe na serwer – parametr pozwala zdecydować, aby zlecenie serwisowe po dodaniu do systemu było automatycznie wysłane na serwer.

Automatycznie przepisuj wycenę – parametr pozwala zdecydować, czy wycena zlecenia serwisowego dla klienta ma być automatycznie aktualizowana po zmianach, jakie zostały wykonane w specyfikacji asortymentu. Standardowo pole jest niezakreślone. ​

Warto zwrócić uwagę na możliwość w​yboru Automatycznej zmiany etapu. Może działać ona na dwa sposoby.

  • Pierwszy to mechanizm działający na podstawie Działanie automatyczne (w​ygenerowane przez program na podstawie scenariusza). Jeżeli takie automatyczne działanie zostanie zakończone sukcesem przez jego wykonawcę, etap zlecenia automatycznie zmieni się na kolejny, ustalony w scenariuszu.
  • Drugi sposób polega na zmianie etapu scenariusza, gdy wszystkie działania powiązane z danym etapem zlecenia (również takie, które zostało wystawione ręcznie) zostaną zakończone sukcesem przez użytkownika. Aby zmiana następowała w taki sposób, należy wybrać opcję Dla wszystkich działań.​





Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki