e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak dodać scenariusz obsługi klienta?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Konfiguracja, Zlecenia serwisowe
Moduł Scenariusz obsługi klienta pozwala na tworzenie i edycje istniejących scenariuszy ofertowych. Aby skonfigurować Scenariusz obsługi klienta w programie Gestor nexo, należy:
1. Wpisać w wyszukiwarce programu Scenariusze obsługi klienta, wybrać wyszukany moduł i kliknąć górne menu Dodaj.
2. Uzupełnić poszczególne kroki (poniżej przykład pełnego scenariusza obsługi klienta) i zatwierdzić zmiany przyciskiem Zapisz.
Konto pocztowe automatycznych wiadomości – istnieje możliwość przypisania odrębnego konta pocztowego do Scenariusza zleceń serwisowych. Wszystkie automatyczne powiadomienia generowane przez Zlecenie na poszczególnych etapach, będą wysyłane właśnie z tego adresu.
Automatycznie wysyłaj nowo utworzone zlecenie serwisowe na serwer – parametr pozwala zdecydować, aby zlecenie serwisowe po dodaniu do systemu było automatycznie wysłane na serwer.
Automatycznie przepisuj wycenę – parametr pozwala zdecydować, czy wycena zlecenia serwisowego dla klienta ma być automatycznie aktualizowana po zmianach, jakie zostały wykonane w specyfikacji asortymentu. Standardowo pole jest niezakreślone.
Warto zwrócić uwagę na możliwość wyboru Automatycznej zmiany etapu. Może działać ona na dwa sposoby.
- Pierwszy to mechanizm działający na podstawie Działanie automatyczne (wygenerowane przez program na podstawie scenariusza). Jeżeli takie automatyczne działanie zostanie zakończone sukcesem przez jego wykonawcę, etap zlecenia automatycznie zmieni się na kolejny, ustalony w scenariuszu.
- Drugi sposób polega na zmianie etapu scenariusza, gdy wszystkie działania powiązane z danym etapem zlecenia (również takie, które zostało wystawione ręcznie) zostaną zakończone sukcesem przez użytkownika. Aby zmiana następowała w taki sposób, należy wybrać opcję Dla wszystkich działań.