Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Wysyłka deklaracji skarbowej przy pomocy podpisu kwalifikowanego

Ostatnia modyfikacja: 22.03.2024

Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Deklaracje skarbowe i JPK

​Aby wysłać deklarację drogą elektroniczną, uwierzytelniając się podpisem kwalifikowanym, należy:

1. Upewnić się, certyfikat podpisu kwalifikowanego został prawidłowo zainstalowany oraz jest on podłączony do komputera.

2. Przejść do modułu Deklaracje skarbowe i JPK, zaznaczyć wybraną deklarację, a następnie kliknąć górne menu Wysyłka elektroniczna Złóż podpis kwalifikowany i wyślij.

 

3. Pojawi się okno z zainstalowanymi na komputerze podpisami. Po wybraniu odpowiedniego podpisu kliknąć OK.

 

4. Potwierdzić wysyłkę deklaracji przyciskiem Wykonaj.

 

5. Po zakończeniu wysyłki będzie możliwość pobrania Urzędowego Poświadczenia Odbioru. Służy do tego opcja Wysyłka elektronicznaPobierz poświadczenie odbioru. Należy pamiętać, że weryfikacja dokumentu na serwerze e-deklaracji może potrwać jakiś czas i nie będzie możliwości pobrania UPO zaraz po wysyłce deklaracji.

 

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki