Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Wysyłka deklaracji skarbowej przy pomocy danych autoryzujących

Ostatnia modyfikacja: 18.06.2021

Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Deklaracje ZUS

​Aby wysłać deklarację podatkową drogą elektroniczną bez zainstalowanego podpisu elektronicznego należy:

1. Zweryfikować, czy w danych Mojej firmy, w sekcji Podatki wskazany jest właściciel, ponieważ wysyłkę elektroniczną przy użyciu danych autoryzujących można przeprowadzić tylko w przypadku, gdy podatnik jest osobą fizyczną.

 

2. Przejść do modułu Deklaracje skarbowe i JPK, zaznaczyć deklarację, następnie kliknąć górne menu Wysyłka elektroniczna – Złóż podpis niekwalifikowany i wyślij.

 

3. Wpisać kwotę autoryzującą oraz zweryfikować poprawność pozostałych danych i kliknąć Kontynuuj.

 

4. Przyciskiem Wykonaj potwierdzić wysyłkę deklaracji.

 

5. Po zakończeniu wysyłki będzie możliwość pobrania Urzędowego Poświadczenia Odbioru. Służy do tego opcja Wysyłka elektroniczna – Pobierz poświadczenie odbioru. Należy pamiętać, że weryfikacja dokumentu na serwerze e–deklaracji może potrwać jakiś czas i nie będzie możliwości pobrania UPO zaraz po wysyłce deklaracji.

 


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki