e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak dodać plik do biblioteki załączników?
Program: Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Dokumenty
Biblioteka załączników jest miejscem, w którym przechowuje się dokumenty zewnętrzne, nieewidencjonowane standardowo w systemie, ale szczególnie istotne dla prowadzonej działalności gospodarczej. Mogą to być np. zeskanowane dokumenty, certyfikaty, umowy partnerskie, handlowe, aneksy, potwierdzenia, ale także zdjęcia, loga, prezentacje czy krótkie filmy. Zasilenie biblioteki załączników odbywa się za pomocą importu dowolnych plików z zewnątrz. Wszystkie dokumenty składowane w ten sposób są zapisywane w bazie danych w swoim pierwotnym formacie (nie są w żaden sposób konwertowane i przetwarzane). Dzięki temu archiwizacja podmiotu, a później jego dearchiwizacja, zachowuje przechowywane w niej dokumenty.
Aby dodać plik do Biblioteki załączników, należy:
1. W module Biblioteka załączników kliknąć górne menu Dodaj.
2. Wybrać plik, który ma zostać wczytany i zatwierdzić przyciskiem Otwórz.
3. Opcjonalnie uzupełnić Opis i wybrać Kategorie, po czym zatwierdzić przyciskiem Zapisz.