Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
InsERT GT – Program nie pobiera danych z GUS. Co sprawdzić?
Ostatnia modyfikacja: 21.06.2021
Program: InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT
Kategoria: Parametry
W przypadku gdy program nie pobiera danych kontrahenta z GUS możliwe przyczyny to:
-
Brak aktywnego abonamentu (stan abonamentu można sprawdzić zgodnie z zagadnieniem e-Pomocy technicznej)
-
Niewspierany system operacyjny (obecnie wspierany jest Windows 8 oraz Windows 10)
-
Antywirus bądź zapora sieciowa/systemu Windows blokująca połączenia wychodzące. W celu weryfikacji tego problemu należy chwilowo wyłączyć zabezpieczenia i sprawdzić, czy program pobierze dane z GUS bez ich ingerencji.
-
Wyłączona obsługa szyfrowania TLS 1.2 w Opcjach internetowych (Panel Sterowania systemu Windows, zakładka Zaawansowane modułu Opcje internetowe)