Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT GT – Program nie pobiera danych z GUS. Co sprawdzić?

Ostatnia modyfikacja: 21.06.2021

Program: InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT

Kategoria: Parametry

​W przypadku gdy program nie pobiera danych kontrahenta z GUS możliwe przyczyny to:

  1. Brak aktywnego abonamentu (stan abonamentu można sprawdzić zgodnie z zagadnieniem e-Pomocy techniczne​j)

  2. Niewspierany system operacyjny (obecnie wspierany jest Windows 8 oraz Windows 10)

  3. Antywirus bądź zapora sieciowa/systemu Windows blokująca połączenia wychodzące. W celu weryfikacji tego problemu należy chwilowo wyłączyć zabezpieczenia i sprawdzić, czy program pobierze dane z GUS bez ich ingerencji.

  4. ​Wyłączona obsługa szyfrowania TLS 1.2 w Opcjach internetowych (Panel Sterowania systemu Windows, zakładka Zaawansowane modułu Opcje internetowe)


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki