Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Co zrobić w przypadku komunikatu „Wybrane zamówienie nie może zostać zrealizowane, ponieważ nie wpłacono minimalnej wymaganej zapłaty lub realizacja zamówienia została zablokowana ręczenie”?

Ostatnia modyfikacja: 10.05.2022

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Pomoc techniczna, Zamówienia

​W przypadku, gdy podczas przetwarzania zamówienia od klienta w zamówienie do dostawcy pojawia się komunikat „Wybrane zamówienie nie może zostać zrealizowane, ponieważ nie wpłacono minimalnej wymaganej zapłaty lub realizacja zamówienia została zablokowana ręczenie", należy:

1. Zaznaczyć zamówienie, następnie górne menu Operacje – Zmień blokadę realizacji.

 

2. Parametr Blokada ustawić na Zdejmij, następnie kliknąć OK.

 

3. Potwierdzić przyciskiem Wykonaj.

 


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki