e-Pomoc techniczna
Jak klient sklepu założonego w vendero może sprawdzić listę swoich zamówień?
Program: vendero
Kategoria: Zamówienia
Klient sklepu założonego w pasaz24.pl poprzez system vendero może chcieć sprawdzić historię swoich transakcji, ewentualnie wrócić do sklepu, w którym takie zamówienia stworzył.
Takie informacje można sprawdzić przechodząc na adres www.pasaz24.pl i tam wykonać operację logowania. Można to zrobić poprzez prawy górny róg programu i przycisk Twoje konto - Zaloguj.
Pojawi się informacja o konieczności zalogowania się na konto pasaz24.pl przez które zostało złożone zamówienie. Oczywiście w przypadku, gdy zakup został dokonany bez rejestracji nie ma możliwości podejrzenia historii dokumentów.
Wybranie opcji Zaloguj się sprawi, że nastąpi powrót do www.pasaz24.pl, gdzie należy ponownie wskazać widoczne w prawym górnym rogu Twoje konto. Tym razem zamiast przycisku Zaloguj pojawi się nazwa konta poprzednio wpisanego, na które należy po prostu nacisnąć.
Strona jeszcze raz poprosi o zalogowanie się do konta. Należy ponownie wprowadzić e-mail oraz hasło. Jest to zabezpieczenie przed niepowołanym dostępem do danych zarejestrowanego klienta oraz ich modyfikacji.
Dopiero wtedy nastąpi zalogowanie do Danych konta, gdzie istnieje możliwość modyfikacji informacji podpowiadanych podczas składania zamówienia oraz przeglądnięcia Historii zamówień, widocznych po lewej stronie zakładki.
Pojawi się wtedy informacja o złożonych zamówieniach, ich dacie, nazwie sklepu, w której zostały one utworzone, ich numer, status, wartość oraz pole szczegóły, które pozwala na podejrzenie dodatkowych informacji.
Zarówno w szczegółach, jak i podczas przeglądania listy możliwe jest przejście do sklepu, w którym zostało wcześniej złożone zamówienie.